despre viata


…cica avem viata faina…si fericita. Si nu va contrazic. Avem! Masura fiecarui gand revarsa o clipa de fericire. Cu cat gandesti mai mult cu atat mai bine. Ce fain ar fi sa luam decizii gandind si exprimam fericirea cu gandul nu cu inima!

…privesti subit si iti dai seama ca viata trece..nu mai stii sa ii ti piept..te rupe, te doboara, te sparge..urato

…apoi mai ii ceva…se zice ca ai oameni langa tine care te sustin si iti zic ca viata inseama iubire, dragoste, pace, liniste…si te iubesc…se gandesc la tine zilnic…iti dau smsuri „esti scumpul vietii si inimii mele”…pff…viata…stii ce ii interesant dragule?…ca tot ala care te iubeste acum…maine iti zice ca ii gata..brusc si deodata am uitat sa iubesc…enervant de repede dragostea ce ti’a purtat in inima ii plecata ca pisica moarta sau ca soarecu calcat de masini…

…fireasca si patetica lume in care ma invart…incerc sa definesc cercuri, dreptunghiuri, plane…pe mine, pe tine…imi dau numere mari la puteri enervante…oare ii rezultatul bun? Si daca zici ca nu’i bun cine esti tu sa stii ca asta ii rezultatul bun?

…Dumnezeu m’a creat o fiinta minunata…si cand imi amintesc lucrul asta…imi dau seama, constiinetizez ce esti tu viata! 

 

Dumnezeu e viata si viata ii Dumnzeu! 

 

Am vise…vise sa mi le amintesc…dar lovit mereu si zilnic de gravitatie incep sa traiesc…si sa zic din suflet…cu bune si rele…despre viata..tu esti viata si te iubesc viata!

 


Lasă un răspuns

