Zambesc daca imi vine..[,] , [*]


…de multe ori cei care invata pe altii sa zambeasca uita cum ii sa o faca ei…de cele mai multe ori gasesti motive pentru altii sa zambeasca si uiti sa iti cauti tie un motiv sa zambesti…azi vreau sa zambesc pentru Tine!..si o fac! .. pentru ca imi dai „n” alte motive sa o fac…acum o fac iar!

A zambi ii bine! „BINE”

Asta’i buna!! „bine”


One response to “Zambesc daca imi vine..[,] , [*]

  • andreea

    ca orice faptura iubitoare de Dumnezeu mi-am dorit si eu adesea sa port pe fata un zambet larg, o ancora pentru cei multi, care nu mai stiu, nu mai vor, nu mai pot sa-si ridice fata din pamant. si am facut din asta un obicei, pentru ca asa ne sta bine, noua crestinilor.
    diferenta trebuie sa fie cat mai evidenta, zambetul cat mai larg, strangerea de mana cat mai sigura si negresit calda.
    si uite asa am incercat sa ating cu buricul degetelor mele aspre asteptarile prea inalte ale semenilor mei, dragilor mei.
    abia cand incepe sa ne doara stratul greu de masti, cand simtim ca nu ne mai respira pielea de imbacseala prefacatoriei atent lucrate, ne hotaram sa ne intoarcem la lucrurile simple. Sa spunem din nou adevarul.

    Zambesc in continuare, dar doar unoeri, cand pot, cand simt, cand am chef (vorba ta) si nu e rau…e autentic

Lasă un răspuns

