…tot raul spre bine [pt unii]! – :(


Citeam azi stiri pe siteuri straine despre tragedia celor din Haiti. Am ajuns la o stire care ma socat cat de cat si care mi-a starnit o curiozitate!

Se pare ca in urma multelor donatii pe care fiecare din noi am putea sa o facem, si multora care au facut-o deja, bancile vor avea un profit remarcabil! Din cauaza multelor tranzactii pe baza de card o gramada de bani vor intra in marile banci ale acestei lumi! Am inteles ca la unele banci a crescut profitu cu undeva la 85%. Si acum curiozitatea mea! Oare bancile astea au pe inima gandu asta de a dona la randul lor profitul de dobanda in urma donatiilor? As fi bucuros sa aud ca o vor face!

Dumnezeu sa binecuvanteze Haiti!


2 responses to “…tot raul spre bine [pt unii]! – :(

  • Marius Strâcnă

    Iți spun sigur că nu frământă pe nimeni gândul acela, poate doar pe câțiva. Gândeștete că foarte multe așa numite personalități fac donați babane pentru un anume interes, IMAGINE.

    • Ovidiu

      trist dar adevarat! Fiecare isi urmareste pana la urma interesul! Respect pentru oamenii care au o inima buna si fac o donatie fara sa astepte ceva in schimb!

Lasă un răspuns

