Cea mai mare jignire…


Ieri am trait cea mai mare jignire pe care o poate trai un roman! Am crezut totusi ca Timisoara este un oras super si ca avem un primar cu demnitate… m-am inselat amarnic! Am ramas dezamagit cand am vazut ca de ziua nationala a Romaniei, in Piata Victoria domnul Geoana isi face propaganda! Ceva mai jignitor nu poate exista! Apreciez decizia timisorenilor, protestele aduse! Le sustin din toata inima! Din Timisoara a picat comunismul si probabil nu il mai vrem niciodata! Am iesit sa protestam, am iesit sa ne opunem unui presedinte cu influente comuniste!

Domnii Geoana si Antonescu si-au riscat pielea crezand ca vor fii primiti cu aplauze si in sunete de trompeta! Va inselatati domnilor! Timisoara e Timisoara! Ne-am saturat de avaritate si dorinta de castig! Vrem sa fim uniti si vrem o Romanie libera! Johannis, Antonescu si Geoana au comis un pacat omniprezent in spatiul nostru public. Au crezut ca forta voturilor pe care le-au obtinut este ceva numai bun de folosit pentru abuz. Si-au luat niste pumni simbolici in figura: timisorenii nu pot fi folositi, aceasta este mesajul. Si ma bucur!

Romania e libera! Noi timisorenii suntem liberi! Am luptat pentru o Romanie libera si asta vom avea!


2 responses to “Cea mai mare jignire…

Lasă un răspuns

