Sunt putin asa…stii tu cum!! Si pe dincolo…ii greu de inteles!


Normal, cine nu stie isi da seama ca ma refer la vreme…Si cine stie, normal, poate sa afirme ca vine iarna! Desi, nu is simtite gerurile de altadata! La ce soare placut o fost azi pot sa zic ca nu, nu putem vorbi de vreme! Nu mai pot incadra vremea si anotimpurile intr-o limita! Ii greu de inteles cam totul… defapt, azi a fost o zi faina de plimbat in parc! Oare ii freakie (ciudat) sa te plimbi de unu singur prin parc, sau pe malul unei ape? Eu cred ca nu! Cred ca ii bine sa poti sa iti faci timp si pentru a vedea putin in creieras daca toate is la locul lor! Mie imi ajuta! Sincer! La mine nu is toate acolo! – nu insemna ca esti nebun – adica nu inseamna ca is nebun – imi lipseste ceva! Daca as stii cum sa o pun la loc as plati pentru asta! Desi nu is cel mai bogat om de pe pamant! Totusi exista un Creator a toate lucrurile, Dumnezeu, caruia ma inchin ca un adevarat crestin care ma consider! Merita sa ii ofer din timpul meu si sa am o relatie cu El. Cred ca El ii singurlu care poate regla rotite din mintea mea si din inima mea! Valabil si pentru tine!
… apropo!! Pe dincolo ii altfel ca la noi!

Ti se pare greu de inteles? Sau, de ce??

Eu doar ma refeream la vreme!

P.S. Daca nu i-ai oferit iubitei tale demult o FLOARE, cred ca a venit timpu! Apreciaz-o! Merita! Ai putea o lalea! Daca nu gasesti! Insista pana gasesti! Da sa fie o floare din inima!


2 responses to “Sunt putin asa…stii tu cum!! Si pe dincolo…ii greu de inteles!

Lasă un răspuns

