Remember?


photoCand l-am revazut nu am ezitat! Apoi am stat! Stau si acum! De multe ori am in minte un posibil episod:
imagineaza-ti un politist de la rutiere cu o amarata de Dacia Logan in urmarirea unui Ferrari – nici o sansa! Imagineaza-ti cum ar reactiona un politist care observa aceast individ care nu are numere de cine stie cand, si chiar nu trece usor cu vederea un ferarri! Oare ar avea curaju sa ii dea o amenda? Ar fi o mita tentanta cred eu din partea individului ca doar nu o sta de vorba cu un politist! AIUREA!

Am facut o pasiune de a-mi bate capu pentru ceva de care nimeni nu ii curios! Ne balacim in mediocritate si acceptam tot si pe toti! Mie mi se pare nedrept si nu o sa accept niciodata! De ce un anume individ vezi doamne bogat din cale afara tre sa fie tratat altfel decat un om simplu? Pfuu!

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpu! Vorba aia…


2 responses to “Remember?

Lasă un răspuns

