Mana de om cu piure, socanta si crocanta!


cheese-cooked-sidebysideDupa ce ne-am oripilat cu supa din fetus uman pe care o servesc chinezii, acum va prezentam o specialitate aparte: „mana de carne”. O mancare socanta si …crocanta

Desi in prima faza v-ati fi asteptat sa vi se prezinte un alt fel de mancare dizgratios, aflati ca nu este deloc asa.

Mana de carne cu garnitura de piure este un fel culinar prezentat pe un blog de profil, de afara.

Bucatarul sau bucatareasa a dorit sa prepare ceva „mai altfel”, ceva care sa socheze si sa atraga atentia.

Astfel, cu ajutorul unei forme din plastic si cu un amestec de carne tocata, la care a adaugat diferite legume pe post de accesorii a rezultat acest tip de mancare.

Nu este deloc greu sa incercati si voi acasa, mai ales ca se apropie Halloween-ul.

Apropo.ro


3 responses to “Mana de om cu piure, socanta si crocanta!

  • Florin

    Nu vad de ce n-as incerca, atat timp cat e doar forma si nu e practic mana😀 Am vazut si eu aia cu feturi, si nu cred ca am vazut ceva mai oribil in viata mea.. Si am vazut pana acum niste chestii nasoale rau.. Insa probabil ca eu sunt mai rau cu capul, avand in vedere ce le-as face alora care preparau asa ceva. Si hai sa iti spun.. Eu le-as da numai asta sa manance pt tot restul vietii, da cruzi. I-as inchide intr-o cusca, si numai asta le-as da de mancare, si apa tot aia.. Stii sentimentul cum ca daca simti numai mirosul, simti ca dai afara ? E.. imagineaza-ti cum ar fi cu tipul ala de mancare..

    • :))

      :))))))……cel mai gretos o fost meniu vietnamez – – imagineaza-ti sa mananci oo clocite cu puiu inca in ele…..pfoia ca mi se face greata cand ma gandesc:))

  • manu

    fain bucatar…. cel mai prost din curtea scoli…

Lasă un răspuns

