Oare asa ii normal sa se faca angajarile in ziua de azi?


mailTind sa cred ca in tara noastra scumpa nimic nu merge calumea! Daca se ajunge pana acolo ca mailurile de recrutare a cv-urilor posibililor angajati sa sune cum suna acest mail: „Nu conteaza ce stii ci pe cine stii!”. Pentru mine suna insultator si jignitor! Cred ca astfel de lucruri nu is normale intr-o societate!

Probabil imi doresc prea mult sa fie bine cu tara noastra, cu economia noastra, cu dizolvarea crizei! As vrea sa fie oameni pe aceste plaiuri! Pentru ca de animale m-am saturat! Multi reactionam instinctiv ca niste animale si pretindem ca suntem ceva. Suntem nimic.

Asa ca sfat! Roagati parinti ca de mic sa inceapa sa dea cu bani in stanga cu bani in dreapta, sa isi faca relatii la politie, scoala, spital, …….., peste tot, ca uite ca „asa merge treaba”.

Multumesc unui prieten pentru poza si mail!


4 responses to “Oare asa ii normal sa se faca angajarile in ziua de azi?

  • Florin

    Am primit si eu mail-ul asta. De parca mai era nevoie de vre-o dovada ca in Romania NU conteaza ce stii, conteaza PE CINE STII ! Niste mizerabili… !

  • Simo

    Si eu am primit mail-ul asta. Si asta este cruda realitate. Am tot fost la interviuri in ultimul timp si ajungi sa iti spuna ca esti bun etc si dupa angajeaza pe acel post o pila sau mai rau locul este deja „rezervat”. Tin interviu pt ca asa cere legea sau sa aiba si ei activitate. Si mergi la banca sa inchizi un cont si dintr-un punct de lucru nimeni nu stie de ce acte ai nevoie trebuie sa sune la centrala… Mai este ceva normal in tara noastra? E normal sa ne revoltam fata de astfel de practici, dar pe mine una nu ma mai mira nimic.

Lasă un răspuns

