M-am decis in ce priveste fotbalul. Tu ce decizie iei?


42-16335654Am decis sa sustin echipa nationala a Romaniei indiferent de orice rezultat vor obtine. Imi iubesc tara si is mandru ca is roman. Asa ca de azi incolo indiferent cat de jenant vor juca eu ii voi sustine. Ori cat de multe ar fi speculatiile, certurile si neinteresul fotbalistilor, eu ii voi sustine. Am vazut prima repriza cu Feroe si am ramas placut surpins de cata lume este in tribune. Motivanta actiunea celor de la Piatra – Neamt. Felicit fiecare mebru al publicului din Piatra – Neamt. Asa ca ma alatur lor si intr-un glas vreau sa strigam toti: hai Romania!

Sunt roman. Is mandru ca is roman. Si intr-adevar asta’i buna!


Lasă un răspuns

