Hacker prins de SRI la 5 ani!


Sunt tatic si ma bucur de viata! Am o sotie care ma iubeste si pe care o iubesc si alaturi de care imi petrec viata si alaturi de care sunt fericit! Fericirea se pare ne-a suras si de 5 ani crestem un copilas. Il crestem pe Andrei! Usor usor am inceput sa devenim parinti! La un an totul parea fain. Am trecut cu bine peste durerile resimtite de micut si usor usor viata si fericirea ne-au suras. La varsta de 3 ani, eu fiind un om care isi petrece o mare parte din timpul liber in fata calculatorului, Andrei face contact prima oara cu tastatura. Usor usor ( ma repet ) devine o chestie interesanta calculatoru asta pentru el. In zona blocurilor unde locuiesc pare o mica gradinita! Ii un spatiu inchis de blocuri in care majoritatea mamicilor tinere isi lasa copii in strada! Deja Andrei are 5 ani! Deja Andrei navigheaza pe internet si da search pe google! Hmm mamica lu’ Andrei se chinuie sa il scoata pe Andrei din casa ca sa poata si ea, draga de ea, sa se inscrie in randul mamicilor model din fata blocului. Acu’ stiti care ii mirarea mea. Hmm… asta’i buna! Mamicile is cu treaba lor copii cu treaba lor. Jocurile clasice ale copilariei mele au fost inclocuite cu tot felu de arme, roboti, dragoni, monstrii si multe alte personaje fictive care au prins mintea si imaginatia copiilor nostrii! …defapt eu EU nu is tatic…. sotia mea inca nu ii sotia mea si nici macar Andrei nu ii… asta’i buna!

Din pacate exista blocu. Exista zona in care locuiesc si exista mamicile si prea iubitii lor copii.( nu ca nu mi-as dori sa existe – vreau) De ce niste copii dragalasi simpatici chiar frumosi ma ameninta de multe ori cu pusca sau pistolu cu bile de plastic? De ce  in loc sa ma salute cu buna ziua se uita urat la mine si ma intreaba ba una ba alta la care raman blocat si dupa care ma „doare mintea” vo cateva zile! De ce oare? Nu-s tatic si poate ar trebui sa fiu sa vad si eu cum ii!

Fac nimic si imi ia tot timpu si la un moment dat bat mascatii la mine la usa cu un mandat de arestare pe numele copilului meu ANDREI!


One response to “Hacker prins de SRI la 5 ani!

  • Un tatic

    Sa stii ca se vede si se simte mult diferenta dintre generatiile copiilor de azi si ceea ce am fost noi odata. Cu regret o zic da nu cred ca se merge pe un drum bun.

Lasă un răspuns

