Asta-i buna!


…de la toata nebunia care mi-o creat-o cititu de azi m-am gandit sa incep si eu sa bloguiesc ceva…pare greu domne’ in ziua de azi sa faci ceva de calitate si totusi sa fie apreciat de oameni….de mult timp ma gandesc sa fac un blog care sa fie ok, sa fie folositor sa ajute, sa invete cand ii nevoie, daca ai o intrebare sa pot sa iti raspund in domeniu in care era, da sincer degeaba…. se vinde, se cauta incompetenta, necenzuratu, PROSTIA …. abea asteapta unii sa faci ceva gresit sa poa sa iti scoata ochii…cred ca ii ceva la moda…”wow ai vazut ce o patit ala:))…pfoai daca eram eu acolo ce ii faceam”, „mama ce bine ca o patit ce o paitit”, si multeeeee astfel de afirmatii care tot mai mult imi gadila urechea mintala stand de multe ori si gandindu-ma la VIATA….hai ca asta’i buna…fac nimic si imi ia tot timpu!


Lasă un răspuns

